Російський месенджер Max блокує користувачів, які вирішили скористатися стороннім клієнтом додатка під назвою Komet, де відключено збір персональних даних.
Про це російське видання “Вёрстка” пише з посиланням на розробників Komet.
Розробники Komet розповіли, що месенджер Max не дає користувачам авторизуватися. При спробі увійти в акаунт, з’являється повідомлення про те, що користувач “заблокований або видалений”.
“Масові блокування акаунтів почалися. Близько 700 осіб точно заблокували. Підтримка мовчить“, — наводить видання слова одного з розробників.
Творці Komet запропонували тим, хто завантажив їхній додаток, повернути налаштування анонімізації, а тим, кого вже заблокували — писати в службу підтримки Max.
Видання пише, що Komet — це одна з багатьох версій державного месенджера Max. Вони з’явилися в мережі на тлі інформації про те, що Max збирає велику кількість особистих даних користувачів. Додатки на кшталт Komet та його аналогів дозволяють відключити дозволи, телеметрію і трекери активності.
Блокування користувачів в Max може бути спробою влади змусити людей встановити оригінальний месенджер, який фактично здійснюватиме стеження.
Як повідомляла Реальна Газета, 19 вересня в окупованому Луганську оператори зв’язку уповільнили швидкість інтернету за наказом “штабу оборони”. При цьому окупанти заявили, що низка додатків, у тому числі месенджер Max, продовжує працювати навіть із вимкненим інтернетом.
Нагадаємо, заради популяризації та поширення месенджера Max окупанти запропонували використовувати додаток для ідентифікації при купівлі алкоголю та сигарет.