Пенсіонери на окупованій території можуть користуватися мобільним застосунком “Ощадбанку” для перевірки балансу на картці чи переказу грошей. Проте якщо застосунок довелося видалити чи просто вийти, то можуть виникнути проблеми з наступним входом у “Ощад 24/7”.
Про це нагадують в “Ощадбанку”.
Чи можна відновити застосунок Ощадбанку, якщо людина живе на ТОТ
Застосунок Ощадбанку можна скачати з Play Маркет чи App Store. Установка вимагає лише наявності інтернету та вільного місця на смартфоні. Проте коли клієнт не має доступу до свого фінансового телефонного номера, можуть виникнути проблеми.
На цей випадок в Ощадбанку є послуга зміни каналу відправлення повідомлень із SMS на Viber. Для цього треба звернутися до контакт-центру банку по каналу web-зв’язку на офіційному сайті Ощадбанку. Доведеться пройти верифікацію особи.
Як зайти у застосунок “Ощад 24/7” на ТОТ
Для цього необхідно зробити такі кроки:
- Завантажити новий застосунок “Мобільний Ощад”.
- Якщо нема СМС для входу входу/реєстрації (це можливо, якщо людина знаходиться на окупованій території, де нема мобільного покриття українських операторів), то слід перейти на сайт Ощадбанку в розділ “Зворотній зв’язок”, обрати “Веб-дзвінок” і “Продовжити без авторизації”.
- Звʼязатися з оператором. Це буде звʼязок через інтернет, для нього не потрібна мобільна мережа.
- Даля оператору контакт-центру треба буде надати всю інформацію, яку він попросить. Після цього оператор змінить вам канал доставки одноразових паролів.
- Необхідно здійснити реєстрацію не пізніше закінчення поточного дня, в якому було проведено зміну каналу доставки.
- Далі треба знову зайти в “Ощад 24/7”, натиснути “Відправити SMS повторно”, і повідомлення надходитиме у Viber (на фінансовий номер телефону).
Якщо ви не змогли відкрити Viber, то слід скористатися сервісами VPN. Іноді застосунок Ощадбанку теж працює лише та увімкненим ВПНом.
Всі наступні операції можна підтверджувати у новому застосунку кодом доступу, відбитком пальця або за допомогою FaceID.
Як повідомляла Реальна Газета, пенсіонери, які є переселенцями ще до 2022, мали пройти ідентифікацію аби надалі отримувати пенсію. Частина з них пройшла ідентифікацію через Ощадбанк. Проте у квітні виявилося, що пенсію платити їм припинили.