Українцям пояснили, чому абоненти “Київстар” не могли підключитися до національного роумнгу

Українцям пояснили, чому абоненти “Київстар” не могли підключитися до національного роумнгу

В Україні тимчасово заблоковано послугу національного роумінгу для абонентів “Київстар”, бо великий наплив на мережі інших операторів може вивести з ладу ці мережі.

Про це повідомила Державна служба спеціального зв’язку.

Там нагадали, що “Київстар” було здійснено потужну кібератаку. Основні сервіси компанії було заблоковано: люди не могли зателефонувати чи вийти в інтернет.

“Щоб уникнути перевантаження мереж інших операторів, на запит СБУ, Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій видав розпорядження про тимчасове блокування послуги національного роумінгу для абонентів «Київстар”, — пояснили у Держспецзв’язку.

Також там закликали українців максимально користуватися Wi-Fi мережами, а громадські установки — зробити вільним доступ до їх Wi-Fi-мереж.

Як писала Реальна Газета, вранці 12 грудня внаслідок потужної хакерської атаки стався збій у роботі мобільного оператора “Київстар”.

У результаті цього без мобільного зв’язку та інтернету залишилися абоненти в п’яти областях і двох обласних центрах країни.

Атака на “Київстар” також вплинула на працездатність платіжних терміналів, систем оповіщення про повітряну тривогу, вуличного освітлення та систем оплати в громадському транспорті.

Ми також повідомляли, що у пресслужбі “Київстару” розповіли, коли слід чекати повного відновлення роботи всіх послуг.

Нагадаємо, у ЗСУ розповіли, чи вплинув збій у роботі “Київстару” на українських військових.

Залишити відповідь