Країна-агресор Росія вже давно намагається побудувати залізницю по лінії Маловодне-Бурне, яка сполучає Таганрог, Ростов та Маріуполь. Проте в Крим не веде.
Так вважають аналітики українського проєкту DeepState.
Вказана залізнична гілка сполучає Таганрог з Маріуполем, а також є альтернативою сполучання між Волновахою та Донецьком.
“На той момент залізниця вже майже була завершена і найближчим часом очікується її запуск, що дасть можливість здійснювати залізничний рух з території Таганрога та Ростова до Маріуполя”, — йдеться у повідомленні.
Ця ділянка протяжністю 60 кілометрів забезпечить залізничне сполучення для перекидання військ як альтернативу проблемним автомобільним маршрутам. На північ від Волновахи окупанти зібрали залізничну конструкцію, яка пізніше стала відома як “цар-поїзд”.
Проте залізнична гілка не дотягується до Криму вздовж Азовського узбережжя. Ознак будівництва саме залізниці там нема. Проте у тому районі прокладали газотранспортну інфраструктуру, яку спочатку помилково приймали за будівництво залізниці.
Існує лише одна залізнична гілка, яка теоретично з’єднує РФ і Крим по суші. Це гілка Крим-Мелітополь-Верхній Другий Токмак-Бердянськ-Волноваха-Маріуполь. Вона знаходиться близько до лінії фронту і не відомо, чи використовується для військових цілей.
Як повідомляла Реальна Газета, у проєкті DeepState вважають, що російські окупанти мають намір повторити наступ у напрямку Борової Харківської області. Для цього в Луганській області росіяни сконцентрували угруповання військ чисельністю 10 тисяч осіб.
Також за даними проєкту армія країни-агресора має просування у Донецькій області у Покровському районі.