Інтернет-провайдер “Луганет” підтвердив, що напередодні зазнав масштабної хакерської атаки. Про це свідчить повідомлення в Telegram-каналі окупаційного провайдера.
Минулої неділі, 6 квітня, “Луганет” підтвердив, що на його ресурси було здійснено масштабну кібератаку. Стверджується, що через атаку було призупинено надання послуг доступу до мережі Інтернет, але нібито “на кілька хвилин”.
Окупанти додали, що кібератака, ймовірно, пов’язана з тим, що “Луганет” надає найбільшу кількість каналів зв’язку. Ними користуються банки, банкомати та POS-термінали на окупованих територіях України.
Стверджує, що працівники “Луганет” одразу після початку кібератаки розпочали відновлення працездатності сервісів.
Сьогодні, 7 квітня, “Луганет” опублікував нове повідомлення. У ньому йдеться про те, що від сьогоднішнього ранку підключення до мережі Інтернет нібито відновлено у більшості абонентів.
Повне відновлення доступу окупанти обіцяють забезпечити до 15:00 7 квітня.
Як повідомляла Реальна Газета, 6 квітня ресурси провайдера “Луганет” зазнали хакерської атаки. Його сайт виявився недоступним, також “впала” низка сервісів, які надає компанія.