Жителі окупованого Луганська скаржаться на великі черги перед відділеннями банків і годинами не можуть отримати банківські послуги та здійснити комунальні платежі. Відділень у місті мало, там працює невелика кількість працівників і діють вони повільно.
Фотографії черг перед банком місцеві жителі публікують в соціальних мережах.
“Моя мама сьогодні простояла на кварталі Левченка у черзі 9 годин. І не заплатила. Перед носом двері зачинили. Дзвонили на гарячу лінію та скаржилися. Толку ніякого. Тому все сумно”, — скаржиться місцева жителька в одній із місцевих груп у соцмережі і додає фотографію черги перед банком.
За словами місцевих жителів, чекати доводиться на морозі, бо в банк пускають по одній людині, щоб не створювати тисняву всередині. Самих відділень банків по місту мало, і збільшувати їх кількість не збираються, бо, буцімто, не вистачає працівників. Відділень банків настільки мало, що в Луганськ доводиться їхати людям із селищ поряд з містом.
“На Ювілейному (селище в межах Луганська, — прим РГ) жах. Із Катеринівки (селище біля Луганська, — прим РГ) плюс із Сільгоспу люди сюди приїжджають із 3 години ночі чергу займають”, — скаржиться ще одна місцева жителька.

За словами місцевих жителів, протягом робочого дня банки не встигають обслужити всіх охочих.
Заплатити комунальні послуги можна також в поштових відділеннях, але там теж великі черги. Є також послуга оплати онлайн через спеціальний застосунок, але для цього потрібно мати російські документи та доступ в інтернет. До того ж, більшість людей в чергах — це люди старшого віку, які не вміють вільно користуватися банківськими застосунками.
Проблема недостатньої кількості відділень існує в окупованому місті вже не перший місяць, проте угрупування “ЛНР” не поспішає її вирішувати.
Як повідомляла Реальна Газета, в банкоматах окупованого Луганська майже постійно нема готівки.