“Київстар” повідомив про новий технічний збій. У низці регіонів у абонентів немає зв’язку

“Київстар” повідомив про новий технічний збій. У низці регіонів у абонентів немає зв’язку

Телекомунікаційна компанія “Київстар” повідомила про виникнення перебоїв у роботі мобільного зв’язку. Раніше в мережі з’явилися численні повідомлення абонентів зі скаргами на відсутність зв’язку.

Про це пресслужба “Київстару” повідомила на своїй сторінці у Facebook.

У “Київстарі” нагадали, що після масштабної хакерської атаки на системи компанії в її роботі все ще можуть відбуватися неполадки і перебої.

“Так, вранці 20 грудня в низці міст на заході та півдні України виникли складнощі з голосовим зв’язком і роботою мобільного додатка”, — повідомила пресслужба компанії.

У “Київстарі” заявили, що фахівці компанії вже працюють над відновленням сервісів, робота яких була порушена через збій.

Компанія також пообіцяла надати компенсації тим абонентам, які залишилися без зв’язку або доступу до інших сервісів.

Як повідомляла Реальна Газета, 12 грудня “Київстар” зазнав масштабної хакерської атаки. Вона призвела до “падіння” ключових систем компанії.

Унаслідок цього без доступу до мобільного зв’язку та інтернету залишилися десятки тисяч абонентів у чотирьох регіонах України та у двох обласних центрах.

Через збій у багатьох містах країни перестало працювати вуличне освітлення, системи оповіщення про повітряну тривогу та сервіси оплати в громадському транспорті.

Нагадаємо, згідно із заявою Служби безпеки України до атаки на “Київстар” причетне російське хакерське угруповання “Солнцепьок”.

Залишити відповідь