Що робити, якщо “ПриватБанк” заблокував рахунки переселенців з Донбасу

Що робити, якщо “ПриватБанк” заблокував рахунки переселенців з Донбасу

“ПриватБанк” почав блокувати рахунки переселенців з Донецької та Луганської області, якщо вони не надають інформацію про місце проживання.

Віце-прем’єр Ірини Верещук розкритикувала таке рішення і назвала його незаконним.

“Люди скаржаться, що банк вимагає від них актуалізацію персональних даних. За допомогою мобільного додатку “Приват24″ або на сайті фінустанови клієнтам треба оновити інформацію стосовно адреси проживання і додати документ, що підтверджує місце проживання”, — розповіла вона.

Верещук додала, що у людей можуть вимагати копії документів. Наприклад, довідки про взяття на облік ВПО, навіть якщо клієнт вже надавав ці довідки фінустанові.

“В окремих випадках вимагають прибути до відділення. Інакше попереджають, що протягом серпня заблокують рахунок. Подібні вимоги банку та блокування рахунків є неприпустимими”, — додала Верещук.

Вона підкреслила, що Мінреінтеграції вже звернулося до НБУ з проханням розібратися в ситуації.

Крім того, вона додала номери телефонів, за якими можна поскаржитися на блокування карток:

  • на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань за номером 1548, а також +38 (096) 078 84 33 – для осіб, які знаходяться на ТОТ (через WhatsApp, Telegram, Viber);
  • до громадської організації “Донбас СОС”.

Консультації надаються через:

  • телефонну “гарячу лінію” 0800 309 110;
  • додаток Viber +380935006918;
  • електронну пошту: dsos.help@gmail.com;
  • сторінку у Facebook;
  • онлайн-приймальню.

Консультації надаються по буднях з 9:00 до 21:00, в суботу з 9:00 до 18:00.

Залишити відповідь